I love… raspberry & blackberry handlotion review

7 Nov

Jullie kennen waarschijnlijk de “I love…” producten wel, die verkocht worden bij de Douglas in veel verschillende geuren en kleuren.

Nadat een vriendin van mij deze handcrème had meegenomen naar school, was ik verkocht. De Geur. Onweerstaanbaar. Het ruikt naar een geüpgradede snoepwinkel. Het heeft, natuurlijk, ook iets weg van bessengeuren. Héérlijk.

Zoals ik al zei, ruikt deze handcrème echt onweerstaanbaar lekker. Als ik jou was zou ik even langs de Douglas lopen en het even besnuffelen🙂 Ik heb, ik overdrijf niet, nog nooit zulke lekkere handcrème geroken. (Wel parfum, lippenbalsem en bodybutter, maar daar gaat het nu even niet om.) Het is wel heel zoet; daar moet je van houden, maar ik ben een echte zoet-liefhebber dus dat zit bij mij wel snor. Na een tijdje, als het al is ingetrokken, wordt de geur iets minder sterk en iets minder zoet. Wat ik wel fijn vind, zo loop je niet met extreem geparfurmeerde handen rond.

Zoveel gebruik ik ongeveer

De “I love… raspberry & blackberry handlotion” maakt mijn handen zijdezacht en trekt snel in. Dit is voor mij echt een must, want ik hou niet van plakkerige handen en mensen die denken dat ik zweethanden heb. Wel moet je maar een heel klein beetje gebruiken, denk aan de grootte van twee doperwten, want anders wordt het te vettig. Eigenlijk is dit ook weer een voordeel, want zo doe je langer met het product.

Nog een voordeel (het regent voordelen), is de verpakking. De lotion zit lekker handig in een tube, de meest hygiënische manier om cosmetica te verpakken. Zo ga je niet met vieze handen steeds ergens in terug, waardoor het dus ook langer houdbaar blijft. Bovendien is de verpakking echt heel cute, met een leuke omschrijving in een schattig lettertype. Natuurlijk is dit niet het belangrijkste, maar toch, het is mooi meegenomen.

Nadelen? Nah, ik kan geen nadelen vinden aan deze “I love… raspberry & blackberry handlotion”, eigenlijk. Misschien bevat het ingrediënten die niet goed zijn voor je, maar daar ben ik niet in thuis dus daar kan ik eigenlijk weinig over zeggen. Ik dacht eerst dat glycerine niet goed was, maar dat is juist vochtvasthoudend, kwam ik achter na wat gegoogle, dus no worries ^^ Ook zag ik ‘shea butter’ en ‘coconut oil’ staan tussen de ingrediënten, wat allebei goed is voor je huid. Voor de rest kan ik er niks over zeggen, haha.

Misschien zou de prijs een nadeel kunnen zijn, €5,95 voor 75 ml vind ik niet bepaald goedkoop. Het kan ook duurder natuurlijk, maar toch. Ik raad aan om te wachten tot na kerst, omdat dan de “I love…” producten volgens mij in de sale gaan.

Kortom, de voordelen (de geur, de tijd van het intrekken, de werking, de ingrediënten, de verpakking) wegen zwaar op tegen het enige nadeel (?) in mijn ogen, de prijs. Vooral die geur, echt héérlijk. Jammie.

De “I love… raspberry & blackberry super soft hand lotion” verkrijgbaar bij de Douglas.

X Miranda

PS: Ja, je ziet mijn afgebladderde Halloween Nail art op mijn nagels zitten, haha.

Geef een reactie

