Een update

17 Okt

Hi guys! Even een snelle update omdat ik sinds zaterdag niks meer heb gepost en ik ben bang dat het er voor het weekend ook niet meer van gaat komen… Dit omdat school zich deze week een beetje verveelt en haar verveeldheid afreageert op de leerlingen. Oftwel; ik heb het vrij druk. Damn you, pile of homework! Zie hier de foto van een ckv project waar ik (plus mams :D) de hele middag aan heb gewerkt, met behulp van het geweldige Mod Podge! Ja, ik weet het, ik doe veel te veel moeite voor ckv maar ik wil het jaar starten met een zo hoog mogelijk cijfer, zodat ik later misschien iets kan verknoeien🙂 oke, nee, dat is niet goed om te zeggen. Altijd je uiterste best doen, kinders! En dat was de wijze raad van Miranda voor vandaag. Ben ik bijna vergeten die foto nog te uploaden ^^

PS. I know, het ziet er vrij eng uit, maar het is een zelfportret van blaadjes. Dat hoort er eng uit te zien. Nouja, eigenlijk niet, maar ik moet de irissen en pupillen er nog in tekenen dus voor eventjes kan de engheid wel even. Vind ik (:

See ya!

Geef een reactie

