Mijn favoriete blush

13 Okt

Ik hou van blush. Blush houdt ook van mij, denk ik, want ze laat me er altijd fris en fruitig uitzien. Ik hou ervan hoe makkelijk het is aan te brengen; je haalt je kwast over de blush en gaat een paar keer heen en weer over je jukbeenderen. Het kost weinig tijd en aangezien ik altijd moet haasten past blush goed in mijn ochtendroutine. Mijn all time favoriete blush is een lekker goedkope, namelijk één van de Action.

Het is een warme, beetje oudroze kleur (ik hou echt van oudroze) die toch wel bij alle ondertonen past. Ik vind hem bij mijn Indonesische huidje heel mooi staan. De blush draagt de naam ‘Blush MAX Highlighter’ wat natuurlijk onzinnig is, aangezien het een blush is en geen highlighter. Waar de highlighter in de naam dan vandaan komt, vraag het niet aan mij.

Er komt veel kleur vanaf, maar niet zoveel als sommige andere blushes (zoals Sleek, bijvoorbeeld). Ik vind dat wel fijn, zo breng je niet te veel aan en lijk je niet te snel op een barbie met te roze appelwangetjes. Ook is de blush niet te poederig, wat ik ook heel fijn vind want ik heb het idee dat hij dan minder snel op gaat.

Je kan wel zien aan de verpakking dat ik deze blush vaak gebruikt heb (:

Het doosje ziet er wel goedkoop uit, maar dat stoort me niet. Ook al is een chique verpakking mooi meegenomen, het gaat natuurlijk om het product zelf (: De zilveren ‘pan’ waar de blush in zit kan je omhoog tillen en dan komen er een spiegeltje en een donswatje tevoorschijn. Leuk bedacht, maar een beetje overbodig want ik gebruik geen donswatje (de meeste meiden volgens mij niet) en het spiegeltje zit op een onhandige plek, zo moet je eerst je kwast over de blush halen, dan de zilveren ‘pan’ optillen en dan pas kan je in de spiegel kijken. Ik gebruik het spiegeltje dus niet, maar het is natuurlijk ook geen nadeel dat hij er zit.

De prijs is om te lachen; volgens mij had ik hem gekocht voor ongeveer €0,90! Echt goede kwaliteit en een mooie kleur voor weinig (héél weinig) geld. Zo krijg ik ook geen schuldig gevoel als ik die blush gebruik en kan ik er gewoon van genieten. Goed genieten ook. Ah man, wat hou ik van deze blush! Als je hem nog niet hebt: kopen die hap! (:

Wat de ingrediënten betreft? Ik weet er niet zoveel vanaf, maar hier is een foto voor het geval je geïnteresseerd bent (: Bovendien
staat er op de verpakking dat hij 6 maanden houdbaar is (na opening) maar het is geen vloeibaar product en je gebruikt het niet bij je ogen, dus volgens mij kan je hem best wat langer gebruiken.

Het enige minpunt wat ik zou kunnen bedenken is de verkrijgbaarheid; de ‘Blush MAX Highlighter’ is alleen te koop bij de Action en die zit natuurlijk niet overal, maar toch wel in de meeste grote steden. Dus opzich valt dat ook nog wel mee, toch? Ook is de naam enigszins misleidend maar dat kan ik nou niet echt een minpunt noemen.

Eindconclusie: mooie kleur en goede kwaliteit voor een lage prijs, maar niet overal verkrijgbaar.

See ya!

Geef een reactie

