Nail art: Ik zie door de bomen het bos niet meer

9 Okt

Soms heb je dat wel eens, dat er zoveel keus is op bepaalde gebieden, dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ook met beauty. Daarom heb ik vandaag gelukkig een lekker simpele nail art om te laten zien (: Eigenlijk begon deze nail art per toeval op een bos te lijken; ik was bezig met iets anders op mijn linkerhand wat niet lukte en raakte gefrustreerd want ik had rechts nog witte nagels over die schreeuwden om versieringen. Dus begon ik in het wild wat rond te nagellakken.

Wat heb ik gebruikt en wat heb ik gedaan:

1. Één laagje van mijn oude vertrouwde Hema basecoat aangebracht

2. 2 laagjes witte nagellak van Paris Memories

3. Snelle verticale strepen gezet met de zwarte Essence kleur

4. De groene kleur ‘High Line Green’ van NYX gedept op willekeurige plaatsen

5. Stipjes met de roze ‘Bachelorette Bash’ gezet, ook op willekeurige plaatsen

6. Een paar lege plekjes opgevuld met de goud-groene ‘Old Buffy’ van de Essence Vampire’s Love collection

7. Topcoat! (Paris Memories)

Het is echt totaal niet moeilijk, je kliedert een beetje en het resultaat ziet eruit als abstracte kunst, non? Kan zo in een impressionistisch museum.

Zodra ik de zwarte strepen van Essence op mijn nagels had gesmeerd, deden ze me denken aan bomen, dus besloot ik er nog wat groen bij te doen en het een beetje op te vrolijken met een paar blommetjes (die roze stipjes moeten bloemen voorstellen). Net een herfstbos met laatbloeiende bloemen, waar je heerlijk doorheen kan wandelen en van kan genieten met deze herfsttips.

Ik weet eigenlijk niet eens of ik het mooi vind, up close ziet het er wel grappig uit en kan je een bos herkennen (met wat fantasie), maar van veraf vervagen de kleuren tot een mooie tint verse babypoep, zoals mijn zus heel vrolijk opmerkte, waar ik me wel in kan vinden (;

See ya!

Geef een reactie

