I like it rough

7 Okt

Ik weet wat je denkt, nee daar gaat het niet over. You naughty person! Het ‘rough’ hier in kwestie gaat over muziek. Gotta love rough music!

Gillende gitaren, geschreeuw, snelle ritmes, een brij van geluid en prachtige gitaarsolo’s, ja, ik hou er allemaal van. Hoe ruiger, hoe beter. Het begon allemaal met één band waar ik tot op de dag van vandaag ook nog steeds met heel mijn muziekhart van hou: All Time Low. Het allereerste concert wat ik bijwoonde was ook van hen. Goede herinneringen. Overmorgen komt hun nieuwe album uit dus ik ben helemaal happy-de-peppy op het moment (:

Nou is All Time Low niet zo ruig, All Time Low behoort tot het genre punkpop. In de eerste instantie luisterde ik ook alleen naar punkpop, maar langzamerhand ging ik steeds ruigere en ruigere muziek luisteren, nu dus ook heavy metal (: Van All Time Low naar Green Day naar Avenged Sevenfold naar Asking Alexandria, om even een paar bands te noemen.

Geef me een saai nummer (zonder distortion gitaren), wat mij dus niet trekt, gooi er een mooie gitaarsolo doorheen en ik ben opslag verliefd. Ja, ik weet het, ik ben makkelijk te paaien. Natuurlijk luister ik niet alleen nummers met elektrische gitaren, ik luister ook genoeg akoestische nummers en zo af en toe pianostukken, maar de overgrote meerderheid van mijn muziekliefde bestaat toch echt uit lekkere ruige muziek waarop je helemaal los kan gaan (bij concerten, voorál bij concerten).

Wat ik trouwens met deze post wil zeggen? Geen flauw idee. Dat mag je zelf bepalen.

See ya!

Bron afbeelding All Time Low: http://www.last.fm/music/All+Time+Low

Bron afbeelding Avenged Sevenfold: http://hangout.altsounds.com/features/123097-close-avenged-sevenfold.html

Bron afbeelding crazy audience: http://jjleto.tumblr.com/post/668026528

3 Reacties to “I like it rough”

  1. dalinique oktober 9, 2012 bij 6:05 pm #

    Hee, dit gaat niet over dit artikel, maar over je site😀
    Echt super mooie site meid! Maar ehm, hoe heb jij dat gedaan op je site? Daar staat bovenaan: Home, Beauty, Fashion, Life, About.. Hoe heb jij dat gedaan?

    • ohmymiranda oktober 9, 2012 bij 6:54 pm #

      Ik heb je een mail gestuurd met een uitleg (;

      • dalinique oktober 12, 2012 bij 7:36 pm #

        Oke😉

Geef een reactie

