Geshopt: oorbellen van Pull&Bear

2 Okt

September was een dure maand qua cadeautjes en festivaluitgaven, dus ik heb niet diehard geshopt de afgelopen 4 weken. Wel ben ik zondag meegeweest met een vriend die kleding nodig had, en ik kon de verleiding niet weerstaan om deze 6 paar oorbellen mee te nemen, voor 8 euro bij de Pull&Bear. Dat is ongeveer €1,30 per paar, niet duur, right?

Mijn oog viel vooral op de kleurrijke doodshoofdjes, maar ook de kruisjes en peacetekentjes vind ik adorable. Ik ben echt superblij met mijn aanwinst, normaal zitten er wel een paar oorbellen tussen die je niet leuk vindt als je een setje koopt, maar me likey all of them, deze keer!

Sowieso vind ik dat ze op het moment heel veel leuks hebben bij de Pull&Bear, vooral als je kijkt naar de prijzen, die vallen reuze mee als je ze vergelijkt met andere winkels, zoals de H&M (het is daar echt duurder geworden, heb ik het idee) en the Sting, bijvoorbeeld. Hoe zou het komen dat alles opeens duurder is? Toch door de BTW-verhoging?

See ya!

Geef een reactie

