Hello world!

16 Sep

Hai iedereen! (Voor zover er mensen op mijn website komen) Dit is mijn kersverse, en allereerste, blog, OhMyMiranda, en ik zal hier regelmatig posts opzetten met dingen die mij interesseren, zoals muziek, beauty en fashion, en misschien als ik in een aparte bui ben ook iets actueels met mijn mening.

Deze blog is opgericht omdat ik na jaren andere blogs gelezen te hebben, wel eens toe was aan een eigen blog! Ik wilde er al maanden aan beginnen, maar het is er nog nooit van gekomen, tot op deze hele normale zondag, die nu niet meer zo heel normaal is voor mij (: Het voelt nu al als mijn eigen gezellige huisje op the World Wide Web.

Enjoy!

PS: Hier is een ananas, speciaal voor jou.Ohja.

4 Reacties to “Hello world!”

  1. Mr WordPress september 16, 2012 bij 12:05 pm #

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. kIRSTEN oktober 28, 2012 bij 6:27 pm #

    bedankt voor de ananas

  3. Edwin januari 13, 2013 bij 9:17 am #

    Ik houd niet zo van ananas, heb je geen mango?

Geef een reactie

